Auto Sturm Nissan in Hyundai Middelburg is een gerenommeerde naam in de wereld van autohandel. Gelegen in het hart van Middelburg, biedt dit bedrijf een uitgebreide selectie van zowel nieuwe als gebruikte voertuigen. Klanten kunnen rekenen op uitstekende service en deskundig advies, wat hen helpt bij het maken van de juiste keuze voor hun mobiliteitsbehoeften. Met een focus op kwaliteit en klanttevredenheid, is Auto Sturm Nissan de ideale bestemming voor automobilisten die op zoek zijn naar betrouwbare en innovatieve voertuigen.

- Adres: Noordweg 467, 4333 KE Middelburg, Nederland
- Telefoon: +31 118 612 042
- Specialiteit: Autohandel
- Website: Website
- Evaluatie: 4.4 / 5
- Aantal Evaluaties: 185
Openingstijden
- Dinsdag: 08:00–18:00
- Donderdag: 08:00–18:00
- Maandag: 08:00–18:00
- Vrijdag: 08:00–18:00
- Woensdag: 08:00–18:00
- Zaterdag: 09:00–17:00
- Zondag: Gesloten
Kenmerken Van Auto Sturm Nissan en Hyundai Middelburg
Welkom bij Auto Sturm Nissan, uw vertrouwde Autohandel in het hart van Middelburg. Dit gerenommeerde bedrijf staat bekend om zijn uitstekende service en uitgebreide assortiment aan Nissan en Hyundai voertuigen. Met een passie voor auto's en klanttevredenheid, biedt Auto Sturm Nissan een unieke ervaring voor zowel nieuwe als tweedehands autoliefhebbers. Of u nu op zoek bent naar een betrouwbare gezinsauto of een sportieve wagen, bij Auto Sturm Nissan vindt u zeker wat u zoekt.
Avis sur Auto Sturm Nissan en Hyundai Middelburg
De beoordelingen voor Auto Sturm, gespecialiseerd in autohandel, zijn over het algemeen positief met een gemiddelde score van 4.4 uit 5. Klanten waarderen vooral de kennis en service van het personeel, evenals de goede nazorg na de aankoop.
Verschillende klanten hebben hun tevredenheid geuit over de uitgebreide uitleg die zij hebben ontvangen tijdens het aankoopproces. Veel reviewers benoemen dat ze alle tijd kregen om hun vragen te stellen, wat bijdraagt aan een positieve ervaring.
Er zijn natuurlijk ook enkele negatieve ervaringen geweest. Sommige klanten hebben kritiek geuit op de lange wachttijden voor reparaties en de prijsstelling van bepaalde diensten. Eén review beschrijft een onaangename verrassing met onverwachte kosten nadat er geen oplossing was gevonden voor een probleem met een reservesleutel.
Hier zijn enkele punten uit de beoordelingen van klanten:
- Deskundig geholpen met tijd voor uitleg.
- Snelle en prettige afhandeling van de auto-aankoop.
- Klantgerichte service en goede communicatie.
- Kritiek op lange wachttijden bij reparaties.
- Problemen met transparante kosten bij bepaalde diensten.
Ondanks enkele negatieve reacties, blijft de algehele indruk van Auto Sturm positief en zijn er veel klanten die hun ervaring aanbevelen.
Klantenbeoordelingen

elis bardelmeijer
Évaluation: 5/5
Deskundig geholpen, men nam echt de tijd voor uitleg, we konden alle vragen kwijt. Resultaat: prachtige auto helemaal naar onze zin. Goede nazorg.

Hans Vroegindeweij
Évaluation: 5/5
Bij de aankoop van de auto zijn we door een verkoopmedewerker goed voorgelicht. Zij hebber er alles aangedaan om de auto (HyundaiTucson PHEV) op tijd te kunnen leveren! We zijn heel blij met deze dealer.

stefan teuling
Évaluation: 1/5
Ruim anderhalve week moeten wachten tot m’n auto gemaakt kon worden, onder het mom van “we hebben het erg druk” en in minder dan anderhalve dag gemaakt….en dan ook nog de hoofdprijs moeten betalen! én ook gewoon gelijk betalen, meestal mag en kun je online bankieren maar dat ging hier niet, vond ik al heel raar!! Je snapt natuurlijk wel dat ik hier nooit meer heen ga! Klantvriendelijkheid is prima maar dat moet ook wel, keuze hebben ze niet! Ik heb altijd al een slecht gevoel gehad bij deze zaak als ik er elke keer langs reed…dit was dus de eerste en laatste keer!!

Arriënne v
Évaluation: 5/5
Zeer tevreden over Auto Sturm en met name over Martin den Engelsman. Vandaag mijn nieuwe Hyundai Kona opgehaald, nadat ik een mooi bod kreeg voor mijn Qashqai. Hiervoor al 2 Qashqai's gehad via Sturm, altijd naar tevredenheid geholpen.
Goede uitleg gehad over de hybride (en met automaat) Kona. Hopelijk veel veilige kilometers in deze mooie wagen. En anders is Auto Sturm er om te helpen!!

jean allonsius
Évaluation: 5/5
Héél vriendelijk en uitstekend geholpen bij aankoop wagen. Voor mij kan het niet beter... Aanrader.

Theo Geluk
Évaluation: 5/5
Gewoon een prettige garage waar je netjes behandeld word en tevens een goeie service krijgt .

Guy Boutens
Évaluation: 5/5
Goede en vriendelijke service van Auto Sturm

Leontien van den Hoek
Évaluation: 1/5
Zeer slechte service. Ik bracht de auto met niet werkende reservesleutel. Eerst werd gedacht aan een verkeerde batterij, deze werd vervangen maar dit was niet de oplossing. Maar ik mocht wel 6 euro afrekenen voor de batterij (die ik overigens thuis ook heb liggen). De sleutel zou ingeleerd moeten worden en codes aangevraagd. Vooraf was aangegeven dat het inleren een paar tientjes zou kosten.
Nu werd ik gebeld dat het niet met inleren op te lossen is maar dat er een nieuwe sleutel besteld moet worden en het opgelost kan worden voor 300 euro.
Besloten dit niet te doen. Bij het ophalen van de auto werd ik verrast met een factuur van 115 euro. Dus in totaal ben ik ruim 120 euro kwijt voor iets wat niet opgelost is. Er werd n.a.v. mijn klacht teruggebeld met uitleg dat ze al minder werkuren hadden gerekend dan daadwerkelijk eraan gewerkt is. Toen de eerste keer inleren niet lukte had met mij overlegd moeten worden of ze verder onderzoek gingen doen naar de sleutel. Want als je van te voren met een klant afspreekt dat iets een paar tientjes gaat kosten moet je overleggen als je daar ruim overheen gaat... want 115 euro is iets anders dan een paar tientjes. Weinig coulance dus! ik kom hier ook niet meer terug.
Update: n.a.v een schriftelijk klacht zijn zij mij tegemoet gekomen.
Meer interessante foto's



Als je meer artikelen zoals Auto Sturm Nissan en Hyundai Middelburg - Middelburg wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.
Geef een reactie
Verwante Artikelen