AC9h4nqtKu8F9KOIfkCdtNlXcNxwyytxIq66ZWekSuf0ryZGIHLjoBTAmlhZK WYu SqhMtgumcGbpGX3FxzPUSg7P f8DZTxx7IYORsVuUIWedyqqNhbYwJdycyQzVAvDd0TdfSdFE1dww508 h240 k no

Autobedrijf MB B.V. - Brunssum

Gevestigd in het hart van Brunssum, is Autobedrijf MB B.V. de go-to bestemming voor al uw auto onderhoud en reparaties. Met een specialisatie in autobedrijf en garage diensten, biedt dit bedrijf een breed scala aan professionele oplossingen voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Klanten kunnen rekenen op ervaren vakmensen die altijd streven naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid.

AC9h4nqtKu8F9KOIfkCdtNlXcNxwyytxIq66ZWekSuf0ryZGIHLjoBTAmlhZK WYu SqhMtgumcGbpGX3FxzPUSg7P f8DZTxx7IYORsVuUIWedyqqNhbYwJdycyQzVAvDd0TdfSdFE1dww508 h240 k no

Samenvatting
  • Adres: Houserveld 2, 6441 TA Brunssum, Nederland
  • Telefoon: +31 45 525 5346
  • Specialiteit: Autobedrijf/Garage
  • Website: Website
  • Evaluatie: 4.5 / 5
  • Aantal Evaluaties: 158
Table
  1. Openingstijden
  2. Kenmerken Van Autobedrijf MB B.V.
  3. Avis sur Autobedrijf MB B.V.
    1. Klantenbeoordelingen
    2. Meer interessante foto's

Openingstijden

  • Dinsdag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Donderdag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Maandag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Vrijdag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Woensdag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Kenmerken Van Autobedrijf MB B.V.

Welkom bij Autobedrijf MB B.V., uw betrouwbare autobedrijf en garage gevestigd in Brunssum. Met jarenlange ervaring in de autobezitsector biedt Autobedrijf MB B.V. een breed scala aan diensten, van onderhoud en reparaties tot keuringen en verkoop van voertuigen. Hun team van deskundigen staat altijd klaar om klanten te voorzien van kwaliteit en betrouwbaarheid, waardoor ze de beste keuze zijn voor al uw automotive behoeften.

Avis sur Autobedrijf MB B.V.

Autobedrijf MB B.V. heeft een hoog gewaardeerde reputatie met een beoordeling van 4.5 sterren uit 158 beoordelingen. Klanten waarderen de service en professionele aanpak van het personeel, alhoewel er ook enkele teleurstellingen zijn geweest die vermeld moeten worden.

De positieve feedback benadrukt vaak de snelle service en de vriendelijkheid van de medewerkers. Klanten zoals Debby Koenen hebben goede ervaringen gedeeld, waarbij ze zich serieus genomen voelen en waardering hebben voor de uitleg tijdens de reparaties.

Daarentegen zijn er ook ernstige klachten van klanten die problemen hebben ervaren met de kwaliteit van het werk. Bijvoorbeeld, Marina Verheijen en Quinten de Vos hebben vermeld dat ze teleurgesteld zijn over de vervanging van onderdelen, wat heeft geleid tot verdere schade en kosten. Robert Lenzen heeft ook zijn frustraties geuit over de afkeur van zijn auto na onderhoud, wat resulteerde in extra kosten voor onderdelen.

  • Top service volgens Artks_, die dezelfde dag nog geholpen werd.
  • Debby Koenen waardeert de goede communicatie en kennis van het personeel.
  • Marina Verheijen en Quinten de Vos wijzen op ernstige defecten door slordig werk.
  • Pascal Simons spreekt over muggenzifterij bij keuringen.
  • Peggy H noemt de vriendelijkheid van het personeel als een pluspunt.

Het is duidelijk dat Autobedrijf MB B.V. zowel positieve als negatieve ervaringen heeft van klanten, wat toont dat de ervaringen sterk kunnen variëren afhankelijk van de specifieke situaties.

Klantenbeoordelingen

Marina Verheijen

Marina Verheijen

Évaluation: 1/5

Helaas erg teleurgesteld in deze garage; heb in maart vorig jaar de remblokken en remschijven laten vervangen voor maarliefst 714 euro...dan zou je mogen verwachten hier toch wel een tijd mee te kunnen rijden. Echter was een rem al zo ver heen dat ik zelfs de remklauw heb moeten vervangen en dus weer een nieuwe set remblokken en remschijven betaald. Natuurlijk niet meer bij uw firma, anders was ik weer een rib uit m'n lijf kwijt geweest! En nog een tip: voor dat geld mogen jullie best wat betere kwaliteit remblokken inkopen 😉 tot nooit, bedankt voor de les.

Quinten de Vos

Quinten de Vos

Évaluation: 1/5

Niet aan te raden.
Afgelopen voorjaar mijn distributie ketting laten verwisselen bij mijn BMW incl de tandwielen van het nokken as. Nu ongeveer 10000kilometer verder heb ik heb de ketting en een hoop andere dingen kunnen laten vervangen. omdat een van de monteurs bij hun. De ketting geleiders in de carter pan heeft laten liggen. Waardoor stukken plastic mijn olie zeef zijn in getrokken en verstopt is geraakt. Gevolg oliepomp verstopt/geen goeie werking = te weinig olie druk. En dus abnormale slijtage ketting.. oliepomp kapot, oliepomp ketting viel bij demonteren nog net niet van het tandwiel af. ( geluk dat dit niet tijdens rijden er af is gekomen.. ) ook nog genoeg andere voorbeelden buiten dit geval bij hun waarover je zou kunnen zeggen dat dit gewoon geen bedrijf is.. die BOVAG garage waardig zou moeten kunnen en mogen zijn. En dan ook nog ontkennen dat dit door hun komt. Dat het door een eerdere ketting wissel gebeurd zou moeten zijn. Terwijl deze nog nooit gewisseld is.. voordat hun er aan hebben lopen sleutelen..
Fotos toegevoegd.. aantal stukjes die in de carterpan lagen.. en slijtage al duidelijk te zien aan de ketting. Na 10k kilometers.. door natuurlijk te weinig oliedruk.

Artks_

Artks_

Évaluation: 5/5

Top service, dezelfde dag nog geholpen! Goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Robert Lenzen

Robert Lenzen

Évaluation: 1/5

Bedankt voor afkeuren van me auto naar dat julie de nieuwe koplamp heben vernield,stel schoef door gedraaid .lampen stonden goed voor de keuring,prusters !.de auto was in goede staat afgeleverd.en krijg m slechter terug.heb voor de tweede keer een nieuwe koplamp besteld.
Mij zien julie niet meer.

Zeg een aude man door de telefoon ok nog we zijn niet aan sprakelijk voor je eigen montage ! Ze legen de schuld ok nog bij mij neer .ik heb zelf niet eens aan die stel schroef gedraaid . Lijk wel opzet ! Ben 100 kwijt aan 2 keuringen. 89 euro aan de eerste nieuwe koplamp die ! door mb vernield is .en nu weer een nieuwe besteld voor 89 euro.maar daar mee ga ik naar ander gerage
Voor apk .

Debby Koenen

Debby Koenen

Évaluation: 5/5

Ik ben iemand die altijd wel iets hoort aan een auto en word als "vrouw" ook serieus genomen als ik denk dat t iets ernstigs kan zijn dmv samen een rondje rijden of ik zet hem in de namiddag neer en dan word er meteen s'morgens naar gekeken/geluisterd. Als er niets aan de hand is word ik gerust gesteld met een goede uitleg. Zelf hebben wij het gevoel dat we altijd fair en met de juiste expertise geholpen worden. We komen hier al jaren met onze en auto's van ouders voor keuring en reparaties.

Pascal Simons

Pascal Simons

Évaluation: 1/5

Vroeger dik tevreden maar de laatste paar jaar absoluut niet meer,had enkele weken afkeur op punten die ik muggenzifterij noem en het niet mee eens was.Bleek gelijk te hebben op want bij een ander bedrif direct goedgekeurd.

زاوية من الذاكرة

زاوية من الذاكرة

Évaluation: 4/5

Het personeel is aardig en professioneel.

Peggy H

Peggy H

Évaluation: 5/5

Goeie service, vriendelijk personeel

Meer interessante foto's

Imagen de la galería
× Imagen ampliada
Zie ook:  Vakgarage Los Rijsoord - Ridderkerk

Als je meer artikelen zoals Autobedrijf MB B.V. - Brunssum wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.

Verwante Artikelen

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website maakt gebruik van cookies om u de best mogelijke browse-ervaring te bieden. Meer informatie.