AF1QipPIGstyyVb RrrxKYgsGx1ONiFN1Hup76xKyhow408 h272 k no

Autoservice Ron Rehorst | Bovag - Zoetermeer

Welkom bij Autoservice Ron Rehorst, uw vertrouwde autobedrijf en garage gelegen in het hart van Zoetermeer. Met een passie voor auto's en jarenlange ervaring, biedt deze BOVAG-gevulde garage een breed scala aan diensten die zijn afgestemd op de behoeften van iedere automobilist. Of u nu op zoek bent naar onderhoud, reparaties of advies over uw voertuig, het team van Autoservice Ron Rehorst staat klaar om u van dienst te zijn.

AF1QipPIGstyyVb RrrxKYgsGx1ONiFN1Hup76xKyhow408 h272 k no

Samenvatting
  • Adres: Radonstraat 167, 2718 SV Zoetermeer, Nederland
  • Telefoon: +31 79 820 0288
  • Specialiteit: Autobedrijf/Garage
  • Website: Website
  • Evaluatie: 4.7 / 5
  • Aantal Evaluaties: 185
Table
  1. Openingstijden
  2. Kenmerken Van Autoservice Ron Rehorst | Bovag
  3. Avis sur Autoservice Ron Rehorst | Bovag
    1. Klantenbeoordelingen
    2. Meer interessante foto's

Openingstijden

  • Dinsdag: 08:00–17:30
  • Donderdag: 08:00–17:30
  • Maandag: 08:00–17:30
  • Vrijdag: 08:00–17:30
  • Woensdag: 08:00–17:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Kenmerken Van Autoservice Ron Rehorst | Bovag

Bij Autoservice Ron Rehorst, een vertrouwde autobedrijf en garage gevestigd in Zoetermeer, staan klanttevredenheid en uitstekende service centraal. Met hun Bovag keurmerk biedt Ron Rehorst een breed scala aan auto-reparaties en onderhoudsdiensten, afgestemd op de specifieke behoeften van elke klant. Hun ervaren team van technici zorgt ervoor dat uw voertuig in topconditie blijft, zodat u met vertrouwen de weg op kunt.

Avis sur Autoservice Ron Rehorst | Bovag

De Autoservice Ron Rehorst heeft een uitstekende reputatie, met een gemiddelde beoordeling van 4.7 uit 185 reviews. Klanten prijzen de vriendelijkheid en de bereidheid van het personeel om te helpen bij autoproblemen. Veel mensen geven aan lang klant te zijn en hun tevredenheid over de prijzen en de service te uiten.

  • Passie Bloem zegt dat de garage vriendelijk en behulpzaam is, met korte wachtijden voor afspraken.
  • Erna van den Boogaard noemt de eigenaar fantastisch en prijst de goede prijs-kwaliteitverhouding.
  • Cheyenne Mallee waardeert dat er geen onnodige reparaties worden aangeraden en dat er naar oplossingen wordt gekeken.
  • Monique is al jaren een tevreden klant en benadrukt de eerlijkheid van de garage.
  • Ingrid F ervaart de prijzen als betaalbaar en waardeert de inspanning van het personeel.

Er zijn echter ook minder positieve ervaringen. Kizmi Hendrison uit kritiek op de communicatie van het personeel, wat heeft geleid tot onvrede over de service die ontvangen werd na een reparatie. Ondanks deze negatieve ervaring, blijven de meeste klanten positief en gaan ze vertrouwen in Autoservice Ron Rehorst.

Klantenbeoordelingen

Passie Bloem

Passie Bloem

Évaluation: 5/5

Aardig, vriendelijk en bereid om vlot te helpen als je problemen met de auto hebt. Voor een afspraak hoef je niet lang te wachten. Ik kom hier al vrij lang met mijn auto en ben erg tevreden. Ook qua prijs.

Erna van den Boogaard

Erna van den Boogaard

Évaluation: 5/5

Deze man is in 1 woord fantastisch! Aardig, vriendelijk, bekwaam, goede prijs en echt altijd bereid me te helpen. Ik ga daar noooooooit meer weg! Ron en team, echt een dikke vette pluim voor jullie!

Kizmi Hendrison

Kizmi Hendrison

Évaluation: 1/5

Na een reparatie aan de remmen, hoorden wij een heel raar geluid onder onze auto. Na het weekend bracht ik de auto terug en na een rondrit constateerde de eigenaar dat het iets met de schokbrekers te maken had. Het vreemde is dat dit geluid niet te horen was voordat wij de auto naar de garage brachten. Er kan altijd iets fout gaan en daar hebben wij alle begrip voor. Maar het belangrijkste is dat je een klant met respect dient te behandelen. Goede communicatieve vaardigheden zouden de basis van een dergelijk bedrijf moeten zijn. Je zegt niet tegen een klant “u zit maar te schreeuwen en te blèren “ te meer daar dat helemaal niet het geval was. Gelukkig heb ik het gesprek opgenomen. Inmiddels is het geluid onder de auto kosteloos door de ANWB opgelost. Ik zal er verder geen woorden aan vuil maken. Hier komen we niet meer terug.
TOEVOEGING:
Ik heb nooit verlangd om de schokdempers op uw kosten te vervangen; we zijn geen bedelaars en zijn niet armlastig. Dat heeft u zelf verzonnen. Het probleem is uw manier van communiceren. Het ga u goed!

Cheyenne Mallee

Cheyenne Mallee

Évaluation: 5/5

Ondertussen kom ik hier met m'n 2e auto, en wordt altijd vriendelijk en goed geholpen! Geen torenhoge prijzen of reparaties die niet nodig zijn. Ook wordt er met je meegedacht als de prijs even niet schikt, om te kijken welke andere mogelijkheden/oplossingen er zijn. Daarbij ook nog eens een goede service. Ik ga nergens anders meer heen!

Monique

Monique

Évaluation: 5/5

Hele fijne garage. Kom er al jaren. Hebben verstand van zaken en zijn eerlijk

leon k

leon k

Évaluation: 5/5

Al jaren goede service, ga zo door !

Dana

Dana

Évaluation: 5/5

Ik ben vandaag wederom super vriendelijk, snel en betaalbaar uit de brand geholpen door de crew van garage Rehorst. Waar dat bij KwikFit allemaal niet mogelijk is, en zelfs de telefoon opnemen al teveel gevraagd lijkt. Ook eerder al heel tevreden over de service tijdens de APK. Mannen onwijs bedankt !!!

Ingrid F

Ingrid F

Évaluation: 5/5

Eerlijke garage met betaalbare prijzen. Jongens doen echt hun best voor je. Super tevreden. Kom hier al een aantal jaren.

Meer interessante foto's

Imagen de la galerĂ­a
Imagen de la galerĂ­a
Imagen de la galerĂ­a
Imagen de la galerĂ­a
× Imagen ampliada
Zie ook:  Bergwerff BMW en MINI - Gorinchem

Als je meer artikelen zoals Autoservice Ron Rehorst | Bovag - Zoetermeer wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.

Verwante Artikelen

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website maakt gebruik van cookies om u de best mogelijke browse-ervaring te bieden. Meer informatie.