Bij Car Service Partner RiCars in Geleen kunnen autobezitters terecht voor hoogstaande service en reparaties. Dit autobedrijf/garage staat bekend om zijn professionaliteit en toewijding aan klanttevredenheid. Met een team van ervaren monteurs biedt RiCars een breed scala aan diensten, van routineonderhoud tot complexe schadeherstelwerkzaamheden, allemaal met als doel de veiligheid en prestaties van uw voertuig te waarborgen.

- Adres: Heidestraat 19a, 6163 VR Geleen, Nederland
- Telefoon: +31 6 22467471
- Specialiteit: Autobedrijf/Garage
- Website: Website
- Evaluatie: 4.3 / 5
- Aantal Evaluaties: 186
Openingstijden
- Dinsdag: 09:00–17:30
- Donderdag: 09:00–17:30
- Maandag: 09:00–17:30
- Vrijdag: 09:00–17:30
- Woensdag: 09:00–17:30
- Zaterdag: 10:00–15:00
- Zondag: Gesloten
Kenmerken Van Car Service Partner RiCars Geleen
Car Service Partner RiCars Geleen is dé specialist in de regio Geleen voor al uw autobedrijf en garage behoeften. Met een team van ervaren monteurs en een breed scala aan diensten, biedt RiCars uitstekende oplossingen voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Of het nu gaat om onderhoud, reparaties of {} accessoires, klanten kunnen rekenen op een professionele en betrouwbare service die hun voertuig in topconditie houdt.
Avis sur Car Service Partner RiCars Geleen
Car Service Partner RiCars Geleen heeft momenteel een gemiddelde beoordeling van 4.3 uit 186 reviews. Klanten hebben uiteenlopende ervaringen met de service en kwaliteit van het autobedrijf. Een deel van de beoordelingen geeft aan dat de communicatie en service niet altijd aan de verwachtingen voldoen.
- Review van Domien: Klant was teleurgesteld over de advertentie die melding maakte van een APK zonder afspraak. Bij aankomst bleek het echter noodzakelijk een afspraak te maken.
- Review van Niels Goertz: Hij beschrijft een ervaring waarbij hij meer dan 40€ betaalde voor een APK en later niet werd geïnformeerd over een ontbrekend onderdeel. Hij voelde zich misleid door de beloften over de keuring.
- Review van Pascal Ros: Deze klant heeft een uitstekende ervaring gehad en prijst de vriendelijkheid en klantgerichte service van het bedrijf.
- Review van Pippi Langkous: Klant voelt zich genegeerd nadat hij niet tijdig informatie ontving over een auto waarvoor hij interesse toonde.
- Review van Norman Keller: Positieve feedback over de directe communicatie met het personeel, dat altijd probeert om oplossingen te vinden voor klanten.
- Review van Arno Reitz: Hij beschrijft de sfeer als druk, maar klantvriendelijk, met duidelijke informatie.
- Review van Annie Peters: Tevreden met de heldere afspraken en neemt de tijd om te wachten met een kopje koffie terwijl aan de auto wordt gewerkt.
- Review van Si Si: Negatieve ervaring door het niet nakomen van afspraken en onprofessioneel gedrag van het personeel.
Hoewel er veel positieve stemmen zijn over de service en de kwaliteit van de werkzaamheden, zijn er ook verschillende kritische opmerkingen over de communicatie en afspraken. Hierdoor hebben klanten uiteenlopende ervaringen bij Car Service Partner RiCars Geleen.
Klantenbeoordelingen

Domien
Évaluation: 1/5
Adverteerd met *APK zonder afspraak¨ en als je er aan komt moet je een afspraak maken omdat ie geen tijd heeft.Adverteer er dan niet mee.....

Niels Goertz
Évaluation: 1/5
Apk zonder afspraak klinkt goed, de realiteit is dat er vaker al meerdere mensen voor jou zonder afspraak komen aantoefen. Prijs hiervoor is ook flink gestegen, waar het vorig nog rond de 25-30€ lag is het hedendaags €40.
Na afkeuring het onderdeel wat men nodig had niet op voorraad (wel al lekker 40€ verdiend voor nog geen 10 minuten werk). Maandje later neem ik contact op (ging er van uit dat ik wel gecontacteerd zou worden wanneer men het onderdeel weer op voorraad had om een afspraak in te plannen, het tegendeel bleek waar), in de tussentijd nagenoeg niet meer in de auto gereden om eventuele boetes te vermijden, krijg ik te horen dat ze naast de reparatie ook de keuring weer opnieuw moeten doen, waar eerst was toegezegd dat de oude keuring goedgekeurd zou worden, met als argument dat de tussentijd 1e keuring en reparatie onacceptabel was, zelfs nadat ik aangeef nauwelijks km erin gereden had na de eerste keuring, wat een grap! Mij zie je er niet meer.

Pascal Ros
Évaluation: 5/5
Altijd vriendelijk en super goede service...garage met kwaliteit en een goede prijs en super service...zal nooit naar een andere garage gaan.

Pippi Langkous
Évaluation: 2/5
Afgelopen zaterdag 08-06 gereageerd op een Twingo bordeaux rood ook gelijk een app er achteraan gestuurd met de vraag om meer informatie. Krijg ik per app antwoord: Auto staat op een ander terrein ik beantwoord de vragen wel als ik de auto hier heb staan. Nu 4 dagen verder nog niks van ze gehoord.
Waarom adverteren ze eigenlijk als ze klanten niet serieus nemen ben er wel klaar mee.

Norman Keller
Évaluation: 5/5
Een bedrijf wat zeer kort op de bal met klanten omgaat. Ze proberen op alle mogelijke manieren het voor de klant op te lossen. Of het om APK of reparaties gaat, je houdt er altijd een fijn gevoel aan over. Je praat met de eigenaar Richard zelf of z’n rechterhand Jan. Aanrader!!

Arno Reitz
Évaluation: 5/5
Drukke bezigheid
klant vriendelijk
Duidelijke info wat betreft informatie

Annie Peters
Évaluation: 5/5
`Alles was helder en duidelijk
Ik ben erg tevreden met de auto en de afspraken, die met het bedrijf zijn overeen gekomen en ook zijn uitgevoerd. Ik kende het bedrijf niet, maar ben positief verrast en zal het bij anderen zeker aanraden. Ook als er daarna nog vragen zijn, kan je zonder problemen terugkomen, ze zullen proberen het op te lossen .
Eigenaar en personeel vriendelijk, je kunt er onder het genot van een kopje koffie wachten, terwijl er ondertussen aan je auto gesleuteld wordt.

Si Si
Évaluation: 1/5
Bedrijf houdt zich niet aan de gemaakte afspraken. Als hier iets van wordt gezegd krijg je te horen ‘dan ga je maar naar een andere garage’. In eerste instantie lijkt meneer in kwestie respectvol en meedenkend, maar na verloop van tijd wordt je alleen aan het lijntje gehouden en wordt er op een denigrerende toon tegen je gesproken wanneer je dit aankaart. Na het repareren van het kapotte onderdeel, is het na 1 week tijd weer kapot gegaan, door gebrek aan tijd van de garage wederom lang gewacht op correctie hiervan. Kortom, geen aanrader. Ik adviseer u om een andere garage te zoeken.
Meer interessante foto's
Als je meer artikelen zoals Car Service Partner RiCars Geleen - Geleen wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.
Geef een reactie
Verwante Artikelen