AF1QipOQXMAj MzvTFjht50Ih4l2znfOPKdN9PadQvSUw408 h272 k no

CarProf Jos Bouw Nijkerk - Nijkerk

Welkom bij CarProf Jos Bouw Nijkerk, uw vertrouwde autobedrijf in het hart van Nijkerk. Met jarenlange ervaring en expertise op het gebied van auto-onderhoud en reparaties, biedt CarProf Jos Bouw een breed scala aan diensten om de levensduur en prestaties van uw voertuig te optimaliseren. Het team van vakbekwame monteurs staat altijd klaar om u van het beste advies en de hoogste kwaliteit service te voorzien, waardoor elke rit weer een plezierige ervaring wordt.

AF1QipOQXMAj MzvTFjht50Ih4l2znfOPKdN9PadQvSUw408 h272 k no

Samenvatting
  • Adres: Bruins Slotlaan 86, 3861 KG Nijkerk, Nederland
  • Telefoon: +31 33 246 1035
  • Specialiteit: Autobedrijf/Garage
  • Website: Website
  • Evaluatie: 4.8 / 5
  • Aantal Evaluaties: 170
Table
  1. Openingstijden
  2. Kenmerken Van CarProf Jos Bouw Nijkerk
  3. Avis sur CarProf Jos Bouw Nijkerk
    1. Klantenbeoordelingen
    2. Meer interessante foto's

Openingstijden

  • Dinsdag: 08:00–17:30
  • Donderdag: 08:00–17:30
  • Maandag: 08:00–17:30
  • Vrijdag: 08:00–17:30
  • Woensdag: 08:00–17:30
  • Zaterdag: 10:00–16:00
  • Zondag: Gesloten

Kenmerken Van CarProf Jos Bouw Nijkerk

Bij CarProf Jos Bouw Nijkerk staat klanttevredenheid centraal. Als toonaangevend autobedrijf in Nijkerk biedt deze garage een breed scala aan diensten om voertuigen in topconditie te houden. Met een team van ervaren professionals is CarProf de ideale keuze voor zowel als reparaties, waarbij kwaliteit en betrouwbaarheid altijd voorop staan.

Avis sur CarProf Jos Bouw Nijkerk

De opinies over CarProf Jos Bouw Nijkerk zijn grotendeels positief, met een indrukwekkende rating van 4.8 uit 5 op basis van 170 beoordelingen. Klanten prijzen vooral de uitstekende service die zij na de aankoop ervaren. Arnout Kelderman benadrukt hoe goed zij geholpen zijn met kleine problemen na de aankoop van hun Ford Ecosport, waarbij zelfs de airco zonder garantie is bijgevuld. Dit soort klantgerichtheid wordt als een groot pluspunt gezien.

Jan-Pieter van Waasbergen, die een Ford C max kocht, beschrijft een prettige ervaring met een goede ontvangst en eerlijke uitleg van de verkoper. De mogelijkheid om rustig over de aankoop na te denken maakte het proces voor hem zeer positief.

Daarentegen zijn er ook negatieve ervaringen. Klanten zoals Joachim Meenhuis en Mark Debie hebben minder goede ervaringen gehad. Joachim meldt dat hij een beschadigde Kia Rio kocht en dat beloftes over de cruise control niet werden nagekomen. Mark had een ongepaste ervaringen tijdens de prijsonderhandeling en voelt zich daar niet serieus genomen. Adilo Fiko beschrijft ook een zeer slechte service en onvoldoende informatie over auto-onderhoud, wat leidde tot frustratie.

Desondanks zijn de positieve reacties over het algemeen overweldigend. Het personeel wordt vaak geprezen om hun vriendelijkheid en toegankelijkheid, zoals Robbie aangeeft. Hij waardeert vooral de relaxte sfeer tijdens het aankoopproces, zonder druk om onmiddellijk te kopen.

  • Aanbevelingen door tevreden klanten.
  • Goede after-sales service als sterk punt.
  • Negatieve reacties over miscommunicatie en service.
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel.
  • Ondersteuning tijdens het aankoopproces wordt gewaardeerd.

Klantenbeoordelingen

Arnout Kelderman

Arnout Kelderman

Évaluation: 5/5

We hebben eind vorig jaar een Ford Ecosport gekocht. Zo een auto kun je natuurlijk bij veel andere autobedrijven ook kopen. Ik kan echter CarProf Jos Bouw aanbevelen, omdat de service ná aankoop echt goed is. Ik ben een paar keer terug gegaan omdat wat kleine dingen niet werkten en ze hebben het gewoon gerepareerd. Zelfs de airco bijvullen nadat we de auto 6 maanden geleden hadden gekocht zonder dat wij garantie hadden afgenomen vind ik echt top! Dus blijf deze service leveren en dan blijven de klanten ook komen. Ik kan hun dus van harte aanbevelen vooral door de service die zij leveren. Dit kom je tegenwoordig bijna niet meer tegen bij autobedrijven. Dikke duim dus!

Jan-Pieter van Waasbergen

Jan-Pieter van Waasbergen

Évaluation: 5/5

Al een tijdje op zoek naar een andere auto ter vervanging van onze huidige Ford C max uit 2014; gaan we voor elektrisch, hybride of benzine.
Bij keuze voor ons belangrijk: Zit ik prettig? Wat wordt mijn auto gebruik? Ruimte in de auto, hoge zit belangrijk.
Komen we toch weer bij Ford C max uit, altijd positief over deze auto, en we gaan minder rijden dan toch keuze voor benzine.
Zagen een Ford C max bij Jos Bouw Nijkerk, uit 2018, wat jonger en alles "erop en eraan", gunstig aantal kilometers, kortom een auto waar we weer aantal jaren fijn gebruik van kunnen maken.
Ritje van Houten naar Nijkerk, kleine 40 minuten graag voor over. Eerst gaan kijken naar de Ford C max, fijne ontvangst door Edward, goede en eerlijke uitleg over de auto, geen vraag is te gek (zo een gevoel) en dat voelt heel fijn. Proefrit gemaakt, beviel heel goed, en toen gevoel "die wil ik". Onderhandeling over wat ik nog zou moeten bijbetalen, kwamen we goed uit, mocht er nog "nachtje over slapen" (want het is toch een heel bedrag en geen broodje kroket....) Volgende dag gebeld, "we nemen de auto" weer terug van Houten naar Nijkerk en de koopovereenkomst op laten maken. Nu wachten op dat we onze nieuwe auto kunnen ophalen, al met al echt een heel fijn en goed gevoel over deze garage, aankoop. Voel me als klant behandeld en serieus genomen, had niet daarvoor dat gevoel bij een merk dealer waar ik naar een auto had gekeken, ook goed gevoel dat mocht er toch nog iets zijn of mankeren dan ik altijd met de Bovag garantie nog even terug kan. Kan autobedrijf Jos Bouw zeker aanbevelen.

jolien Noorman

jolien Noorman

Évaluation: 5/5

Zoals altijd goed! Een auto gekocht een aantal jaar terug. Fijn geholpen toen! Nu met een andere auto onderhoud laten uitvoeren. Netjes gebeld, kon snel de auto weer ophalen. Vriendelijke mensen!

Joachim Meenhuis

Joachim Meenhuis

Évaluation: 1/5

Kia Rio gekocht in november '24, bleek achteraf schade auto te zijn !!! Werd met cruise controle verkocht, maar niks van dit alles !! Heel veel mooie praatjes maar daadwerkelijk niets voor je doen. All Risk verzekering bij aansmeren maar heb je een barst in de ruit moet je 67,50 euro eigen risico betalen !! Mij zien ze er nooit weer !!! Boze en bedrogen klant !! Joachim uit Sneek

Mark debie

Mark debie

Évaluation: 1/5

Mooie Peugot 208 gezien en naar binnen gelopen om even over de prijs te onderhandelen. (€8780,-)De verkoper gaf aan dat er €180,- van de prijs af kon (€8600,-) toen ik vroeg of 280,- vanaf kon (€8500,-) (zonder inruil) zei de verkoper geiriteerd nou laten we het maar doen dan. Hij stak z'n en wou dat ik daar meteen akkoord was. Toen ik aangaf dat de auto niet voor mij was maar voor mijn broer en dat ik wilde overleggen schreeuwde de verkoper nou dan doen we het lekker niet!!! Dan is die weer €8600,- je praate toch geld je praate toch geld werd er nog geschreeuwd toen ik naar buiten liep.
Misschien heeft deze verkoper z'n dag niet gehad, gezien de overige lovende reacties. Maar ik kom hier NOOIT meer voor een auto terug!

Wel raar dat ik denk dat het de eigenaar was die deze reactie had. Inmiddels een mooie Honda gekocht bij Schaftenaar in Wezep een VEEL BETER BEDRIJF met veel betere service. Hij rijdt inmiddels al weer een half jaar mankement vrij voor €3000,- minder. Dus mijn advies KOOP NIET BIJ JOS BOUW maar rijdt en half uurtje door op de A28 naar Schaftenaar in Wezep!!!!!

Bart Luppes

Bart Luppes

Évaluation: 5/5

Ontzettend vriendelijk, geduldig transparant geholpen in het aankoopproces van onze 'nieuwe' Peugeot 208. We karren daar nu een week of twee mee rond en so far so good.

Adilo Fiko

Adilo Fiko

Évaluation: 1/5

Hele mooie Picanto in de zaak bekeken, zag er fris uit ,netjes alleen hele slechte service!!!!in 20 jaar tijd nog nooit zo'n waardeloos bedrijf gezien!!120km voor Jan Doedel gereden!!Verkoper kon niet nagaan wanneer de laatste keer de auto onderhoud heeft gehad, geen onderhoudsboekjes niks!had het zogenaamd heel drukk terwijl de showroom heel rustig was!verder wil dit bedrijf mij een auto aansmeren waarvan de airco half werkt!magneetschakelaar gaat om de 20sec aan en uit.volgens dit bedrijf heel normaal!!ga lekker iemand anders maar voor de gek houden want mij krijg je egt niet opgelicht!vraagprijs 2280.met beetje korting had ik de auto gekocht ondanks deze punten.uur later na vertrek kost de auto 2780. Oplichterij zou je denken. Gedane zaken nemen geen keer!!opgelet mensen!!

Robbie

Robbie

Évaluation: 5/5

Recentelijk op zoek gegaan naar een nieuwe auto. Al snel kwam ik uit bij Jos Bouw Carprof. Zeer groot aanbod met name Ford. Van te voren gebeld of ik langs kon komen om een auto te bekijken. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en mocht ik een proefrit maken. ik kreeg voldoende uitleg over de auto en er werd mij niks opgedrongen. Dit zorgde voor een relaxte sfeer waardoor ik goed kon nadenken over toch wel een grote aanschaf. Vervolgens auto gekocht en oude auto ingeruild . Voertuig kon snel geleverd worden en er werd ook nog eens een trekhaak onder geplaatst. Top service en zeer vriendelijk personeel!

Meer interessante foto's

Imagen de la galerĂ­a
Imagen de la galerĂ­a
Imagen de la galerĂ­a
Imagen de la galerĂ­a
Imagen de la galerĂ­a
Imagen de la galerĂ­a
× Imagen ampliada
Zie ook:  Autobedrijf van Veen - Assen

Als je meer artikelen zoals CarProf Jos Bouw Nijkerk - Nijkerk wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.

Verwante Artikelen

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website maakt gebruik van cookies om u de best mogelijke browse-ervaring te bieden. Meer informatie.