Bij Century-CAS Schadeherstel in Emmen kunnen autobezitters rekenen op professionele en vakkundige autoschadeherstel. Het bedrijf heeft jarenlange ervaring en is gespecialiseerd in het herstellen van diverse soorten autoschade, of het nu gaat om lichte deuken of ernstige schade. Klanten kunnen vertrouwen op de expertise en toewijding van het team, dat streeft naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Bij Century-CAS Schadeherstel staat de auto en het welzijn van de klant altijd voorop.

- Adres: Jacob le Mairestraat 275, 7825 XG Emmen, Nederland
- Telefoon: +31 591 641 788
- Specialiteit: Autoschadebedrijf
- Website: Website
- Evaluatie: 4.4 / 5
- Aantal Evaluaties: 157
Openingstijden
- Dinsdag: 07:30–17:30
- Donderdag: 07:30–17:30
- Maandag: 07:30–17:30
- Vrijdag: 07:30–17:30
- Woensdag: 07:30–17:30
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Kenmerken Van Century-CAS Schadeherstel
Bij Century-CAS Schadeherstel in Emmen is het herstellen van autoschade hun specialiteit. Met een team van ervaren professionals staan zij klaar om schade aan voertuigen vakkundig te verhelpen. Hun focus ligt op kwaliteit en klanttevredenheid, zodat iedere automobilist weer met vertrouwen de weg op kan. Of het nu gaat om kleine deukjes of grote schade, Century-CAS biedt een breed scala aan diensten die zijn afgestemd op de behoeften van hun klanten.
Avis sur Century-CAS Schadeherstel
De waardering voor Century-CAS Schadeherstel is gemiddeld 4.4 sterren op basis van 157 reviews. Klanten hebben uiteenlopende ervaringen met de service van dit autoschadebedrijf. Veel reviews benadrukken de vriendelijkheid en professionele aanpak van het personeel.
Vele klanten prijzen de snelle service en het feit dat hun auto’s weer in perfecte staat werden opgeleverd. Een tevreden klant meldde dat haar auto volledig was gepoetst en schoon geleverd, wat de algehele ervaring een stuk aangenamer maakte. Anderen gaven aan dat ze een leenauto kregen, wat hen hielp tijdens de reparatieperiode.
Toch zijn er ook negatieve ervaringen gerapporteerd. Sommige klanten gaven aan dat hun auto’s langer dan verwacht in reparatie waren en dat er gebrek aan communicatie was. Dit leidde tot frustratie, vooral wanneer problemen niet adequaat opgelost leken te worden. Eén klant meldde dat de schade aan haar auto uiteindelijk niet volledig was verholpen, ondanks meerdere bezoeken.
- Vriendelijk en correct personeel.
- Snelle en efficiënte service.
- Leenauto’s beschikbaar tijdens reparatie.
- Goede kwaliteit van schadeherstel.
- Enkele klanten ervaren problemen met communicatie en lange wachttijden.
Klantenbeoordelingen

Jeroen N Naaijer
Évaluation: 5/5
We hadden schade aan onze auto en werden doorverwezen door onze verzekering naar deze schade hersteller, het was een goed uur rijden maar dit was geen enkel probleem.
We zijn nog nooit zo vriendelijk en correct geholpen als bij dit bedrijf!
We werden netjes op de hoogte gehouden wanneer onze auto weer klaar was en we kregen ondertussen een leen auto mee die we zonder problemen nog een dag langer mochten lenen wegens omstandigheden.
We kwamen onze auto na een paar dagen weer ophalen en deze werd ook weer netjes voor de deur gezet door een vriendelijke medewerker, de auto was gewassen en uiteraard niks meer te zien van de schade..
Ik beveel deze garage zeker aan!
Perfect geholpen, bedankt Century-CAS!

Mirjam Koerts
Évaluation: 1/5
Ruim een half jaar heeft het geduurd dat mijn auto meerdere malen terug is geweest voor schadeherstel (voor dezelfde achade). Dit omdat het probleem steeds niet gevonden werd, of maar deels verholpen was. Uiteindelijk gaf de verzekering aan dat de kosten die gemaakt zijn (lees meerdere verkeerde onderdelen vernieuwd wat achteraf niet nodig bleek!!) eigenlijk zo hoog waren dat de auto economisch totalloss verklaard had moeten worden. Maar goed, aan al die nieuwe onderdelen die vergoed zijn door de verzekering wat het probleem niet heeft verholpen heb ik natuurlijk niks. Daarnaat was het probleem niet verholpen. Dus waren ze zo schappelijk om nog 1 laatste onderdeel op hun kosten te vervangen om de zaak te kunnen sluiten. Erg teleurgesteld reed ik na het vervangen van dit onderdeel naar huis, er was niet eens een proefrit gemaakt om te kunnen constateren of het probleem was opgelost!! Daar hadden ze het te druk voor. En nee; het probleem was dus nog niet volledig opgelost. Ik was er na een halfjaar zo flauw van dat ik naar mijn eigen garage ben gegaan, die na grondig onderzoek constateerde dat vervangende onderdelen niet goed bevestigd/aangedraaid zaten en hebben voor mij het probleem 100% opgelost. Er bleek een defect (n.a.v. de gereden schade) die century in een half jaar tijd niet heeft kunnen vinden/danwel oplossen. Ik heb nu zelf voor kosten opgedraaid die de verzekering had gedekt, als ze de probleemanalyse destijds goed hadden gesteld en direct goed hadden gerepareerd. Ik moet zeggen dat het contact met de medewerkers wel altijd vriendelijk verliep, en ze ook wel welwillend leken maar uiteindelijk de handen er af hebben getrokken 'en het ook niet meer wisten'. Dat valt me ontzettend tegen van een schadeherstelbderijf, waar je naar toe moet i.v.m. eisen van de verzekering. Dan mag je als klant toch ook verwachten dat de auto vakkundig wordt gerepareerd. Wat geen half jaar hoeft te duren en eindigt met een rekening die jezelf kunt betalen!!! Een zeer teleurgestelde klant.

Chyntia Sijp
Évaluation: 5/5
Fijn bedrijf, vriendelijk personeel. Kreeg een blauwe vw up mee als leenauto.
Schade is super hersteld

Anita Terpstra Terpstra
Évaluation: 1/5
Erg slecht bedrijf auto heeft er ruim een maand gestaan communicatie is erg slecht gevraagd hoelang het nog duurde naar een anderhalf week niets gehoord te hebben nog geen onderdelen besteld daarna werd er gevraagd naar drie weken hoe ver zijn jullie nog geen onderdelen besteld uit eindelijk handen vanaf getrokken wat een rot bedrijf schade totaal niet opgelost ons weg gestuurd en konden maar in de stront zakken

Claudia Muller
Évaluation: 5/5
Vorige week een ongeluk gehad met mijn auto, verzekering gebeld en aangegeven dat mijn auto naar CAS mocht.
Diezelfde middag ben ik gebeld dat er een leenauto beschikbaar was.
Dinsdag mijn auto leeg gehaald en de papieren/reservesleutel enz ingeleverd, aangezien hij total loss verklaard is.
Netjes en vriendelijk geholpen, hopelijk niet tot ziens, haha!

Manoah Essenburg
Évaluation: 5/5
Ze hebben zelf de hele auto gepoetst en van binnen schoon gemaakt. Wat een top service.

Arthur Boon
Évaluation: 5/5
Prima schadeherstel bedrijf ook voor de kleine schades!

Mario Eilert
Évaluation: 5/5
Na een kleine aanrijding door een te drukke pakketbezorger op mijn achterbumper, heb ik via verzekering gekozen voor Century-CAS Schadeherstel. Na eerste telefoontje en inventarisatie op afspraak, is alles volgens planning verlopen incl. net vervangend vervoer. Bumper ziet er weer uit al nieuw!
Had hun ook nog verzocht om even te kijken naar andere kleine beschadiging op voorbumper en dat hebben ze ook super opgelost!
Een top bedrijf met zéér vriendelijk + vakbekwaam personeel en met zéér uitmuntende service!!
Meer interessante foto's



Als je meer artikelen zoals Century-CAS Schadeherstel - Emmen wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.
Geef een reactie
Verwante Artikelen