Bij Hedin Automotive Purmerend - Kia, voorheen bekend als Stern, vindt men een toonaangevend autobedrijf in het hart van Purmerend. Specialiseerd in hoogwaardige diensten voor voertuigen, biedt deze garage een uitmuntende service voor zowel nieuwe als gebruikte Kia's. Klanten kunnen rekenen op deskundig advies en professionele begeleiding bij elk aspect van hun autobehoeften, waardoor Hedin Automotive de ideale partner is voor autoliefhebbers en dagelijks bestuurders.

- Adres: Component 74, 1446 WP Purmerend, Nederland
- Telefoon: +31 299 314 190
- Specialiteit: Autobedrijf/Garage
- Website: Website
- Evaluatie: 4.2 / 5
- Aantal Evaluaties: 165
Openingstijden
- Dinsdag: 08:00–18:00
- Donderdag: 08:00–18:00
- Maandag: 08:00–18:00
- Vrijdag: 08:00–18:00
- Woensdag: 08:00–18:00
- Zaterdag: 09:00–17:00
- Zondag: Gesloten
Kenmerken Van Hedin Automotive Purmerend - Kia (voorheen Stern)
Welkom bij Hedin Automotive Purmerend - Kia, het vertrouwde autobedrijf en garage in Purmerend, voorheen bekend als Stern. Dit bedrijf heeft zich gespecialiseerd in het aanbieden van uitstekende service en
Avis sur Hedin Automotive Purmerend - Kia (voorheen Stern)
Hedin Automotive Purmerend - Kia, voorheen bekend als Stern, heeft tot nu toe 165 reviews ontvangen met een gemiddelde beoordeling van 4.2 sterren. Deze autobedrijf en garage wordt vaak geprezen om hun vriendelijke en behulpzame medewerkers, maar er zijn ook enkele negatieve ervaringen gerapporteerd door klanten.
Klanten zoals Clausel Laforêt zijn zeer tevreden over de duidelijke communicatie en de goede service die zij ontvangen. Dit heeft hen doen besluiten om al jaren terug te komen voor hun onderhoud.
Aan de andere kant zijn er ook zorgen geuit door klanten zoals Peter Leeman, die vindt dat er na 12 jaar weinig is veranderd en dat de parkeergelegenheid beperkt is. Hij geeft aan dat het moeilijk is om telefonisch contact te krijgen en merkt een gebrek aan personeel op. Dit heeft geleid tot frustratie, vooral wanneer hij onverwacht via de achterdeur binnen moest komen vanwege het gebrek aan parkeerplaatsen.
Er zijn ook ernstigere klachten gepresenteerd door klanten zoals Jeroen Katja en Samira Meyer, die beiden lange wachttijden ervaren hebben voor service en onderdelen. Jeroen beschrijft zijn frustraties over langdurige wachttijden voor een kleine reparatie en het gebrek aan klantgerichtheid van de medewerkers. Samira wacht zelfs al twee maanden op een sleutel voor haar auto en heeft meerdere keren contact opgenomen zonder resultaat.
Hieronder volgen enkele belangrijke punten uit de reviews:
- Positieve ervaringen: Goede communicatie en vriendelijke service.
- Negatieve ervaringen: Lange wachttijden en beperkte parkeerplaatsen.
- Problemen met klantcontact: Moeite met telefonisch contact en terugbel verzoeken worden niet nagekomen.
- Ontevreden klanten: Ervaringen van ongeïnteresseerd personeel en verkeerde onderdelen bestellingen.
Ondanks de positieve feedback van sommige klanten, blijven er aanzienlijke zorgen en uitdagingen die door anderen worden ervaren. Dit schetst een gemengd beeld van de service die Hedin Automotive Purmerend - Kia biedt aan zijn klanten.
Klantenbeoordelingen

Clausel Laforêt
Évaluation: 5/5
Aanrader, duidelijke communicatie en je wordt zeer fijn geholpen door de medewerkers. De reden waarom ik hier al jaren kom voor mijn onderhoud.

Peter Leeman
Évaluation: 3/5
Geen steek veranderd na 12 jaar. Te klein voor wat ze bieden. Parkeergelegenheid beperkt.
En na de verbouwing is Kia er ook nog bij. Zo te zien als belangrijkste merk.(prominent aanwezig) Telefonisch contact moeilijk. Zo te zien constant gebrek aan personeel. Waar zijn de tijden dat dit een Opel garage was en dat er een adviseur op je af kwam als je de showroom binnen stapte.
Laatst kwam ik via de achterdeur binnen omdat er voor geen parkeerplaats meer was. Ik had zo maar in een auto kunnen stappen en wegrijden als er een sleutel in had gezeten. Er was niemand achter. Dit kost klanten. En dat wil je toch niet?

Jeroen Katja
Évaluation: 1/5
Ik dacht na jaren een VW gereden te hebben dat ik wel wat eelt op de ziel zou hebben. Maar de ervaring net was de meest stuitende tot nu toe. Aangezien telefoon opnemen bij deze dealer sowieso een opgave is welke ze tot op heden nog niet machtig zijn, even langs. Geïnformeerd hoe lang het zou duren een afspraak te maken voor een kleine reparatie. Werkelijk met een glimlach deelde men mee, dat, dat tweede periode september zou worden.
Behalve dat dit een reparatie is die nog geen 30 minuten in beslag neemt, gebruik ik de auto beroepsmatig. Het is voor mij dus essentieel dat ik de auto kan gebruiken, bovendien is de dealer hiervan op de hoogte de auto was hier altijd in onderhoud.
Mijn ongenoegen kenbaar gemaakt dat ik het wel erg lang vindt om minimaal 6 weken te wachten en kenbaar maakte dat ik het eigenlijk onacceptabel vond zeker gezien de relatie en fouten die men gemaakte heeft kon de medewerker zijn glimlach toch niet onderdrukken terwijl hij het erg vreemd vond allemaal. Zaken die zijn voorgevallen;
In rekening brengen van een navigatie update die helemaal niet gedaan is.
tijdens apk bellen dat banden aan vervanging toe zijn, 7 maanden later en 15.000 km verder zitten ze nog niet op de slijtage indicatoren
Auto heel weekend gewoon buiten voor de deur gezet, tegen afspraak in vanwegen kostbare spullen in de auto. Gelukkig op tijd gezien, auto naar huis gebracht met reserve sleutel, toen ik de dinsdag daarna de sleutel ophaalde, kreeg ik nog de mededeling dat de auto alvast voor de deur was gezet. Klopt, hij stond zelfs al thuis.
Ongevraagd en zonder overleg de auto het motormanagement updaten, gevolg, ipv 1 dag, 2 dagen auto kwijt, hele dag omzet naar de Filistijnen. Klap op de vuurpijl, binnen een week motorstoring en moesten 4 nieuwe gloeibougies in. Weer een dag omzet en extra kosten.
Geen enkel inzicht in wanneer auto voor een beurt moet, nergens kaartje, of iets, gebeld met Hedin, aardige telefoniste, immers dealer nam weer niet op. Keek even in het systeem en gaf aan wanneer de auto weer zou moeten komen, helaas is dat al over 1200 km dus dat gaat met een wachttijd van 6 weken gaat dat niks worden.
Resume, Kia maakt echt wel ok autos waardoor ik eigenlijk op zoek was op de huidige Ceed te vervangen voor een Xceed. Maar de dealer organisatie kan niet inspelen op voertuigen die beroepsmatig ingezet worden. Noch lijkt men generlei geïnteresseerd aan enige klantenservice te voorzien, getuige het met grote glimlach afdoen van mijn ervaringen.

Samira Meyer
Évaluation: 1/5
Ik wacht al 2 maanden op een sleutel voor mijn auto heb 3x gebeld en elke keer krijg je te horen....u word terug gebeld of nou volgende week ik hij eindelijk binnen en dan word u terug gebeld .......ik wacht nog steeds !!!

Tanja Lagerburg
Évaluation: 5/5
Voor het eerst gaan kijken voor een Kia. We gingen voor een redelijk goedkope occasion, maar ons oog viel, geheel onverwachts op een hele andere auto. De verkoper heeft ons super geduldig en vriendelijk geholpen, totaal geen druk ervaren. Een afspraak voor een proefrit gemaakt, maar die weer afgebeld omdat we toch wel erg snel wilden kopen. We hebben daarna thuis rustig een paar dagen nagedacht en hopen de auto alsnog te kopen. Mocht hij al weg zijn, wachten we geduldig op de volgende. Maar de service was geweldig, dus dat heeft ook zeker geholpen om deze stap te durven nemen.

Cindy Smit
Évaluation: 1/5
Onprettige benadering naar klanten toe. Ongeïnteresseerd en niet willen meedenken
Nooit meer naar deze dealer!

Jan de Jong
Évaluation: 1/5
Doordat ze hun werkplaats/systeem niet op orde hebben (en dus steeds de verkeerde onderdelen bestellen voor klanten) kan je geen onderdelen bestellen en opsturen????! opsturen ????! daar doen we ook niet aan. Dit betekend dus dat als je 20 kilometer van de vestiging woont je 80 kilometer moet rijden voor een ventiel oftewel back to the 80’s!

Mohamad Fastok
Évaluation: 5/5
Ik heb een kia niro 2023 gekocht, ik rijd
meer dan 500 km per full charge. De Kia vestigin was heel vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ik wil speciale danken geven aan de sales manager John , hij was altijd aanwezig om mij te helpen als ik hulp nodig had.
Meer interessante foto's
Als je meer artikelen zoals Hedin Automotive Purmerend - Kia (voorheen Stern) - Purmerend wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.
Geef een reactie
Verwante Artikelen