AF1QipN8sXCYoSTtntmN 3io7qDPtWy5DPr9a27bWS6Ow479 h240 k no

KwikFit Breda - Autobanden, APK en onderhoud - Breda

Bij KwikFit Breda staan autoreparatie en onderhoud centraal, zodat uw voertuig altijd in topconditie blijft. Gevestigd in het hart van Breda, biedt deze specialist niet alleen autobanden en APK aan, maar ook uitgebreide diensten voor al uw auto behoeften. Met een team van ervaren professionals garandeert KwikFit Breda betrouwbare service en kwaliteit, zodat u met een gerust hart de weg op kunt.

AF1QipN8sXCYoSTtntmN 3io7qDPtWy5DPr9a27bWS6Ow479 h240 k no

Samenvatting
  • Adres: Huifakkerstraat 9, 4815 PN Breda, Nederland
  • Telefoon: +31 76 587 7100
  • Specialiteit: Autoreparatie en -onderhoud
  • Website: Website
  • Evaluatie: 4.1 / 5
  • Aantal Evaluaties: 182
Table
  1. Openingstijden
  2. Kenmerken Van KwikFit Breda - Autobanden, APK en onderhoud
  3. Avis sur KwikFit Breda - Autobanden, APK en onderhoud
    1. Klantenbeoordelingen
    2. Meer interessante foto's

Openingstijden

  • Dinsdag: 08:00–17:30
  • Donderdag: 08:00–17:30
  • Maandag: 08:00–17:30
  • Vrijdag: 08:00–17:30
  • Woensdag: 08:00–17:30
  • Zaterdag: 08:00–12:30
  • Zondag: Gesloten

Kenmerken Van KwikFit Breda - Autobanden, APK en onderhoud

KwikFit Breda is dé specialist op het gebied van autoreparatie en -onderhoud in de regio Breda. Met een breed scala aan diensten, waaronder autobanden en APK, biedt dit bedrijf betrouwbare oplossingen voor alle autoproblemen. Klanten kunnen rekenen op deskundig advies en hoogwaardige service, wat KwikFit Breda de ideale keuze maakt voor wie op zoek is naar kwaliteit en vakmanschap.

Avis sur KwikFit Breda - Autobanden, APK en onderhoud

Bij KwikFit Breda, gespecialiseerd in autoreparatie en -onderhoud, zijn de meningen over de dienstverlening sterk verdeeld. Ondanks een gemiddelde rating van 4.1 en een totaal van 182 reviews, zijn veel klanten helaas niet tevreden met hun ervaring.

Een aantal recente negatieve ervaringen benadrukken de frustraties die klanten hebben ervaren:

  • Joke Peulen beschrijft hoe haar auto na een onderhoudsbeurt met schade aan de ruitenwisser is teruggekomen en hoe het personeel haar beschuldigde van leugens in plaats van verantwoordelijkheid te nemen.
  • Carlos Rosal gaf aan dat zijn auto niet goed gerepareerd was en dat er nieuwe problemen ontstonden na hun service, wat leidde tot teleurstelling en frustratie.
  • Jacco Frijters heeft meerdere keren geprobeerd contact op te nemen voor het vervangen van een koplamp, maar vond de service onbereikbaar.
  • Gideon Graafland vond de keuring van zijn auto onterecht en merkte dat de auto na de keuring anders reed.
  • Nino beschrijft een situatie waarin hij het gevoel had dat hij oplichtingspraktijken ondervond met betrekking tot de diagnose van zijn auto.

De klachten benadrukken een gebrek aan klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid wat de algehele indruk van het bedrijf niet ten goede komt. Klanten voelen zich in veel gevallen niet serieus genomen en ervaren onduidelijkheid over de kosten en geleverde diensten.

Klantenbeoordelingen

Joke Peulen

Joke Peulen

Évaluation: 1/5

Ik heb 1x de fout gemaakt om voor een hele simpele onderhoudsbeurt naar Kwikfit te gaan. Ruitenwisserrubbers werden vervangen en er werd een kleine beurt uitgevoerd (elektrische auto 30.000 beurt). Tijdens het monteren van de rubbers is er blijkbaar iets verkeerd gegaan want de eerstvolgende keer dat ik mijn ruitenwissers aanzette trok de schroef van de ruitenwissers een gigantisch diepe kras in mijn voorruit.

Natuurlijk kan dit gebeuren want waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Als de eigenaar dit gewoon erkent had en een oplossing had geboden was alles in orde geweest.

Echter werd ik uitgemaakt voor leugenaar en kwam hij met een poetsdoekje en een schoonmaakmiddel aanzetten ("het kon immers absoluut geen kras zijn"). Poetsen hielp natuurlijk niets en hij wilde ook de ruitenwissers niet in actie zien. Na herhaaldelijk aandringen en uitleggen waar het probleem zat (de kras werd gemaakt door de schroef die tegen de ruit gedrukt was) werd de ruitenwisser naar boven geklikt en wilde hij eigenlijk weglopen. Toen ik aangaf dat Kwikfit dit veroorzaakt had z i hij dat dat onzin was. Hij bond pas in toen ik aangaf alles gefilmd te hebben.

Na verzoek tot reparatie zei hij dat het wel gepolijst kon worden. Maar toen ik vroeg of ik er dan niets van zou zien, gaf hij aan dat de kras te diep was om het goed weg te polijsten. Ik heb toen ontzettend moeten aandringen op vervanging van mijn ruit (de ruit was immers in nieuwstaat toen ik hem afleverde voor onderhoud) en hij zou gaan overleggen.

Er is vervolgens nooit meer contact met me opgenomen.

Echt, dat een bedrijf zo met diens klanten om kan gaan vind ik onvoorstelbaar. Dit is gebeurd in juli en sindsdien ben ik al aan het vechten voor herstel van de door Kwikfit geleden schade; inmiddels dus al meer dan 9 maanden. ...

Kortom: mijn gloednieuwe auto zou nu niet eens door de APK komen, puur en alleen door Kwikfit Breda. Als ze ook maar enigszins hun best zouden doen me te helpen met de door hen veroorzaakte schade, dan zou mijn review anders zijn. Maar ik ben nog nooit zo hard gegaslight en voor leugenaar uitgemaakt... Oprecht schandalig.

Carlos Rosal

Carlos Rosal

Évaluation: 1/5

Waar-de-loos. Ik had een schroef in mijn rechter achterband en ging hierheen om het te laten repareren. Ze zouden mij bellen zodra het klaar was, maar dat is nooit gebeurd. Uiteindelijk ben ik op goed geluk langsgereden. De achterband was gerepareerd, maar toen ik terugliep naar mijn auto, zag ik direct een schroef in mijn VOORband. Niet te missen, maar ze wisten van niks. Toen ik mijn frustratie uitte, werd alles ontkend en konden ze het ook niet oplossen. Nog geen minuut van het terrein af leek het alsof ik op een hobbelpaard reed – overduidelijk dat er iets niet goed was. Auto van de zaak, dus dan weet men dat er betaald word. Absoluut GEEN aanrader.

Jacco Frijters

Jacco Frijters

Évaluation: 1/5

Slechte service. Nooit bereikbaar. Nu al meerdere keren proberen langs te gaan voor vervangen van een koplamp zoals op de site aangegeven maar nooit geen plek.

gideon graafland

gideon graafland

Évaluation: 1/5

In de ochtend mijn auto gebracht voor een apk. Reed nog prima en verwachte geen problemen.

Afgekeurd met een vage uitleg en omschrijving. ze konden het ook niet maken. Auto diezelfde dag opgehaald en reed heel anders.

Nu een flinke reparatie verder bij een andere garage.

Kevin D

Kevin D

Évaluation: 1/5

Auto voor APK gebracht, zonder opmerkingen teruggekregen. Zag ik onderweg naar huis dat ze er zo’n 60km mee hadden gereden! Deze mensen zijn niet te vertrouwen.

Nino

Nino

Évaluation: 1/5

Ze proberen je op te lichten waar je bij staat. Mijn auto startte niet meer, leek mij de accu te zijn. Ik heb hem langs gebracht om te kijken of ze hem meteen konden vervangen. Na het na te meten werd gezegd dat het niet de accu was maar de dynamo, wat vele malen duurder is om te vervangen.

Ik heb hem ergens anders na laten meten en het bleek wel gewoon de accu te zijn, het was uit de metingen duidelijk dat de dynamo perfect werkte. Accu is nu vervangen en er is absoluut niks meer aan de hand.

Roberto van den Maagdenberg

Roberto van den Maagdenberg

Évaluation: 1/5

Nemen de telefoon niet op heb 20 minuten in de wacht gestaan.

Roland Engelbert

Roland Engelbert

Évaluation: 1/5

Ik ben flink getilt vandaag en wil de toekomstige klanten hiervoor waarschuwen. Voor mijn polo uit 2003 had ik 3 ruitenwissers nodig. 2 voor de voorruit en een kleintje voor de achterruit, € 78,- vond ik al redelijk aan de prijs. Maar toen de airco laten bijvullen, na de nodige ''spraakverwarring'' was dat zo gebeurd. Dus enkel alleen vullen en bij eventuele lekage werd dat dan niet in rekening gebracht. Dus na het vullen moest ik daarvoor € 126,- betalen. Dat is gewoon het dubbele van wat er gemiddeld er voor staat. Totaal dus € 204,- moeten betalen. Maar word vervolgd, wat hier uitkomt zal ik ook plaatsen wat de uitkomst ook mag zien.

Meer interessante foto's

Imagen de la galería
Imagen de la galería
Imagen de la galería
Imagen de la galería
Imagen de la galería
× Imagen ampliada
Zie ook:  MvH Auto's autogroothandel - Leek

Als je meer artikelen zoals KwikFit Breda - Autobanden, APK en onderhoud - Breda wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.

Verwante Artikelen

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website maakt gebruik van cookies om u de best mogelijke browse-ervaring te bieden. Meer informatie.