AF1QipOOp5jLXCiq7zQ6Q1TdlSZvJzfHkymCwDSHkPAkw408 h306 k no

KwikFit Utrecht - Autobanden, APK en onderhoud - Utrecht

KwikFit Utrecht is dé specialist op het gebied van autoreparatie en -onderhoud, gevestigd in het hart van Utrecht. Deze onderneming biedt een breed scala aan diensten, waaronder autobanden, APK keuringen en algehele onderhoudsservices. Met een team van ervaren professionals is KwikFit Utrecht toegewijd aan het leveren van kwaliteitsservices, zodat uw voertuig altijd in topconditie verkeert.

AF1QipOOp5jLXCiq7zQ6Q1TdlSZvJzfHkymCwDSHkPAkw408 h306 k no

Samenvatting
  • Adres: Ceylonlaan 10, 3526 AD Utrecht, Nederland
  • Telefoon: +31 30 288 3740
  • Specialiteit: Autoreparatie en -onderhoud
  • Website: Website
  • Evaluatie: 4.0 / 5
  • Aantal Evaluaties: 162
Table
  1. Openingstijden
  2. Kenmerken Van KwikFit Utrecht - Autobanden, APK en onderhoud
  3. Avis sur KwikFit Utrecht - Autobanden, APK en onderhoud
    1. Klantenbeoordelingen
    2. Meer interessante foto's

Openingstijden

  • Dinsdag: 08:00–17:30
  • Donderdag: 08:00–17:30
  • Maandag: 08:00–17:30
  • Vrijdag: 08:00–17:30
  • Woensdag: 08:00–17:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Kenmerken Van KwikFit Utrecht - Autobanden, APK en onderhoud

KwikFit Utrecht is de toonaangevende specialist op het gebied van autoreparatie en onderhoud in Utrecht. Met een breed scala aan diensten, waaronder autobanden, APK en algemeen onderhoud, staat KwikFit bekend om zijn uitstekende klantenservice en deskundigheid. Klanten kunnen rekenen op professionele ondersteuning om hun voertuigen in topconditie te houden. Of het nu gaat om een routine gecontrole of een complexe reparatie, bij KwikFit Utrecht is uw auto in goede handen.

Avis sur KwikFit Utrecht - Autobanden, APK en onderhoud

KwikFit Utrecht heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op basis van 162 reviews. De meningen zijn echter sterk verdeeld en variëren van positieve ervaringen tot zeer negatieve beoordelingen.

Veel klanten hebben problemen ondervonden bij het maken van een afspraak en geven aan dat de service niet altijd professioneel is. Erik Aart beschrijft hoe hij na vele omwegen eindelijk een afspraak kon maken, maar dat hij aanvankelijk teleurgesteld was door de onwilligheid van het personeel. Uiteindelijk vond hij de uitvoering van de werkzaamheden echter goed.

Daarentegen zijn er meerdere negatieve ervaringen die wijzen op onprofessionele praktijken en gebrek aan transparantie. Schoonheidsinstituut Tewijde en Ronald Oor beschrijven situaties waarin de prijzen niet overeenkwamen met wat was afgesproken, en Noud Klaver beschrijft een geval van poging tot oplichting bij de APK-keuring van zijn auto.

Ook de communicatie met klanten wordt in verschillende reviews als problematisch ervaren. Klanten voelen zich vaak niet serieus genomen of krijgen geen duidelijke uitleg over de noodzakelijke reparaties. Tim Jonkers en Randy geven aan dat ze twijfels hebben gehad over de noodzakelijkheid van de aangeraden werkzaamheden, en dit heeft hen doen besluiten om niet meer terug te keren.

Er zijn echter ook positieve geluiden. Geertje van Driel merkte op dat de service goed was toen een voorlamp werd vervangen, hoewel hij niet goed was afgesteld. Dit wijst op een gemengd beeld van de kwaliteit van het werk dat bij KwikFit Utrecht wordt geleverd.

  • Positieve ervaringen: Goede uitvoering van werkzaamheden na problemen met afspraken.
  • Negatieve ervaringen: Problemen met prijsafspraken en onprofessioneel gedrag van personeel.
  • Twijfels over noodzakelijke reparaties: Klanten ontvangen tegenstrijdige informatie.
  • Gemengde beoordeling: Enkele klanten tevreden over specifieke service, anderen niet.

Klantenbeoordelingen

Erik Aart

Erik Aart

Évaluation: 3/5

Review mbt "Afspraak maken": slecht omdat personeelslid niet bereidwillig & adequaat is en het direct & tefal afschuift. Afspraak via hun website is ook niet eenvoudig. Na een onnodige omweg (persoonlijk, digitaal en telefonisch) bij betreffende filiaal uiteindelijk toch de afspraak kunnen maken. Het zal wel druk zijn, maar dit draagt erbij toe aan.

Afsluiting:
Een paar dagen later, nadat de afspraak was gemaakt, werden de werkzaamheden goed uitgevoerd en was het personeel top.

Schoonheidsinstituut Tewijde

Schoonheidsinstituut Tewijde

Évaluation: 1/5

Eerst keer en laatste keer kwik fit .
Aan telefoon afspraak gemaakt prijs afgesproken over bepaald type banden . Kom ik en vol vertrouwen. Na checken zetten ze ander banden op en ook nog prijs die niet klopt. Verschil .ik geeft het aan . Dan wil hij geen discussie meer en zegt ook nog tegen collega’s haal die banden weg en naar buiten met die auto. Onprofessioneel en brutaal. Zoek verder vind de echt goede service en de prijzen kloppen.
Val niet op e actie tweede helft van de prijst klopt voor geen meter .

Tim Jonkers

Tim Jonkers

Évaluation: 1/5

APK keuring laten doen en naast roetfilter zouden ook de remschijven achter en de banden achter vervangen moeten worden. We vertrouwden dit niet helemaal en bij een andere garage kwamen de laatste 2 mankementen niet naar boven (natuurlijk hier niet verteld om eerlijk oordeel te krijgen of het bij de 2e garage ook naar boven zou komen). Toeval of niet, ik ga niet meer terug.

Randy

Randy

Évaluation: 1/5

Je auto komt vrijdag van Tesla service. Standaard onderhoud. APK voorbereiding. Mijn bij Kwik Fit vinden ze ' toevallig ' verkeerd afgestelde koplampen. En voor slechts 22 euro klikken ze 2 seconden op bijstellen. " Of we keuren hem af ".
Nou, dergelijke chantage keur ik af. Een ster. Dikke on-vol-doen-de. En de leenfiets... ondanks online gereserveerd, is niet aangeboden.

Ronald Oor

Ronald Oor

Évaluation: 1/5

Jarenlang naar volle tevredenheid hier de APK laten doen. Echter, drie weken voor de keuringsdatum werd afspraak de avond ervoor plots verzet. Auto uiteindelijk gekeurd, bij wegrijden lagen ruitenwissers in de cabine.
Teruggegaan, bleek de monteur deze verzuimd te hebben om op de factuur te zetten, kan gebeuren. Had geen geld bij mij, teruggegaan voor betaling. Ik begrijp dat je wat marge pakt op onderdelen maar het dubbele rekenen voor een setje ruitenwissers riekt naar oplichterij. Volgens hoofdkantoor is er een nieuwe manager. Deze ziet mij hier iig nooit meer terug. Jammer en een domme manier om zo je vaste klanten te verjagen.

Geertje van Driel

Geertje van Driel

Évaluation: 2/5

Hebben voorlamp laten vervangen. De service was oké. Wel eerst een afspraak maken je kan niet zomaar langs gaan. Ik kon wachten op de auto. 20 euro betaald, bleek de volgende dag bij de APK keuring dat de lamp die vervangen was niet goed was afgesteld en mede weggebruikers verblindde. Je zou toch denken dat ze een lamp goed afstellen als ze hem vervangen. Jammer.

Suresh

Suresh

Évaluation: 2/5

Na vervanging van een band ging het bandenspanningslampje branden. Teruggegaan. Banden op spanning gebracht en gereset. Kort daarna gaat weer het bandenspanningslampje branden. Weer terug. Doen ze hetzelfde. Uiteindelijk heeft een collega van mij er naar gekeken en het gefixt.

Noud Klaver

Noud Klaver

Évaluation: 1/5

APK Afkeur? of niet!
Mijn auto is vrijdag 3 december voor een APK naar KwikFit Utrecht Ceylonlaan 10 gebracht.
Ik werd daarna gebeld dat het achteruitrijlicht stuk was en de rechter stuurkogelhoes niet meer goed was. Vervangen van de hoes was 80 euro, uitlijnen 80 euro , lampje 10 euro. Samen 170 euro.
Mijn eigen garage gebeld: Stuurkogelhoes was 3 of vier euro, half uurtje werk, uitlijnen was niet nodig. Totaal 40 euro ex btw. Kwikfit teruggebeld dat ik de auto kwam halen.
Bij ophalen gevraagd of herkeuring gratis was als ik vandaag terug kwam, dat was niet het geval. Moest nog even wachten op de invoer van de afkeur. Toen vertelde de medewerker dat hij de auto 'per ongeluk' had goedgekeurd maar dat hij die maandag zou herstellen en de afkeur nog zou doorgeven.
Toen ik aangaf dat ik dit heel onhandig vond omdat ik al een afspraak voor reparatie ergens anders had gemaakt en daar dan ook de APK wou laten doen omdat ik het toch nog een keer moest betalen hebben we het 'compromis' gemaakt dat ik met de reparatiebon het APK bewijs kon afhalen.
Dit leek een nette afspraak. Echter thuis zag ik al dat het achteruitrijlicht het wel deed. Bij mijn eigen garage hebben de stuurkogelhoezen links en rechts gecontroleerd, geen afkeur. Helemaal goed! Kreeg nog de waarschuwing de auto zeker niet terug te brengen omdat een stanleymes zo een hoes kan beschadigen.
Kwik-Fit gebeld dat ik of een afkeurrapport wou of het goedkeurrapport. Daar blijven ze aandringen op een nieuwe inspectie door hun. Aangegeven dat ik daar geen enkel vertrouwen in had en opgehangen met de melding dat ik aangifte van poging tot oplichting zou doen. 10 minuten later werd ik teruggebeld dat ik het goedkeurrapport mocht ophalen.
Deze hele handelswijze stinkt zodanig dat ik er melding van heb gemaakt ACN (APK Centrum Nederland). Ik ben er de hele ochtend mee bezig geweest (bellen, naar mijn eigen garage rijden, deze klacht).
Als de vestiging meent dat ze hun werk goed doen dan moeten ze daar ook achter staan en mij niet met een APK goedkeuring laten vertrekken. Maar uit hun hele handelswijze blijkt dat ze zelf prima weten dat ze geprobeerd hebben de boel te belazeren.

Meer interessante foto's

Imagen de la galería
Imagen de la galería
Imagen de la galería
Imagen de la galería
× Imagen ampliada
Zie ook:  Pon Center Amersfoort Å koda - Amersfoort

Als je meer artikelen zoals KwikFit Utrecht - Autobanden, APK en onderhoud - Utrecht wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.

Verwante Artikelen

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website maakt gebruik van cookies om u de best mogelijke browse-ervaring te bieden. Meer informatie.