Bij Van Poelgeest BMW & MINI Gouda, de nieuwste trends en innovaties in de autowereld worden samengebracht. Deze autodealer in het hart van Gouda biedt een uitgebreide selectie van zowel nieuwe als gebruikte voertuigen, allemaal van de hoogste kwaliteit. Klanten kunnen rekenen op deskundig advies en uitstekende service, waardoor de zoektocht naar de perfecte auto een plezierige ervaring wordt. Met een focus op klanttevredenheid en de nieuwste modellen van BMW en MINI, is Van Poelgeest de ideale bestemming voor alle autoliefhebbers.

- Adres: Antwerpseweg 11, 2803 PB Gouda, Nederland
- Telefoon: +31 182 513 000
- Specialiteit: Autodealer
- Website: Website
- Evaluatie: 4.4 / 5
- Aantal Evaluaties: 188
Openingstijden
- Dinsdag: 08:00–18:00
- Donderdag: 08:00–18:00
- Maandag: 08:00–18:00
- Vrijdag: 08:00–18:00
- Woensdag: 08:00–18:00
- Zaterdag: 10:00–17:00
- Zondag: Gesloten
Kenmerken Van Van Poelgeest BMW & MINI Gouda
Bij Van Poelgeest BMW & MINI Gouda, de ultieme autodealer in Gouda, vinden klanten een uitgebreide selectie van premium voertuigen. Deze dealer is gespecialiseerd in de verkoop van BMW en MINI-modellen, die bekend staan om hun prestatie en stijl. Met een toegewijd team van professionals streeft Van Poelgeest ernaar om elke klant een uitmuntende service te bieden, waardoor de aankoopervaring zowel aangenaam als soepel is. Of het nu gaat om een nieuwe auto of een uitstekend onderhouden occasion, bij deze dealer staat klanttevredenheid voorop.
Avis sur Van Poelgeest BMW & MINI Gouda
Bij Van Poelgeest BMW & MINI Gouda zijn klanten over het algemeen tevreden over hun ervaringen met de dealer. Met een totale beoordeling van 4,4 sterren uit 188 beoordelingen, komen zowel positieve als negatieve feedback naar voren.
Een van de klanten, Ronald Wentink, had een gemengde ervaring. Hij waardeerde de communicatie tijdens het diagnoseproces, hoewel hij ontevreden was over de uiteindelijke kosten en de extra storingen die hij na zijn bezoek tegenkwam. Na contact met de aftersales werd zijn probleem echter snel en positief opgelost, wat zijn beoordeling verbeterde van 1 ster naar 3 sterren.
Andere klanten hebben zeer positieve ervaringen gedeeld. Kees Boersma getuigt van een uitstekende grote beurt voor zijn X3, inclusief een schone huurauto en vriendelijk personeel. Nathan van Sluijs beschrijft het bedrijf als klantgericht en raadt het aan voor zowel service als aankoop.
Er zijn echter ook klanten met minder goede ervaringen. Fadi Al Khamisi en zijn klacht over een defecte deur na een grote beurt benadrukt dat niet ieder bezoek aan de dealer positief was. Hij ging zelfs zo ver om te zeggen dat hij beter af zou zijn bij een alternatieve garage.
Desondanks blijven vele klanten terugkomen. Bijvoorbeeld, Computermaatje.nl heeft al jaren een goede relatie met de dealer en prijst de communicatie en de kwaliteit van de koffie in de wachtruimte.
- Goede klantenservice en vriendelijke medewerkers.
- Uitstekende onderhoudservaringen voor verschillende modellen.
- Onregelmatige ervaringen met storingen na onderhoud.
- Proactieve communicatie bij klachten en problemen.
Al met al zijn de meningen verdeeld, maar het lijkt erop dat Van Poelgeest BMW & MINI Gouda als dealer veel te bieden heeft aan hun klanten.
Klantenbeoordelingen

Ronald Wentink
Évaluation: 3/5
Gister mijn M340i uit 2019 gebracht met de storing driving assist beperkt, inhaalwaarschuwing werkte niet
Ze zouden als eerste diagnose stellen.
Ik word na 1 uur werk netjes gebeld over de stand van zaken door Claudia echter ze hadden nog niks vast kunnen stellen en hadden meer tijd nodig, netjes overlegd, ik zeg stop maar dan breng ik hem bij het bedrijf waar ik hem gekocht heb, ok dat was akkoord,. Kom ik eind van de dag mijn auto ophalen krijg ik een factuur van anderhalf uur ipv 1 uur zoals telefonisch was besproken, kosten: 276 euro en geen diagnose, ja er zitten storingen in de auto zei ze maar goed dat wist ik al, niks nieuws dus.
Kom ik thuis blijkt dat het knopje in de deur die de kofferbak automatisch open en dicht niet meer werkt en dat nu de buitenspiegel aan de bestuurderskant niet meer inklapt met het vergrendelen van de auto.
Volgende ochtend gelijk gebeld maar ze konden daar niks aan doen want de auto had nou eenmaal storingen en ik moest teruggaan naar het bedrijf waar de auto vandaan komt,
Ze willen niet eens de moeite nemen om te controleren of de monteur een stekkertje is vergeten achter het deurpaneel dat zou alleen maar onnodige kosten met zich meebrengen.
Lang verhaal kort, ben 276 euro armer en 2 storingen rijker.
en naast dat staan er ook nog eens 6 spelfouten in 3 regels tekst op de factuur.
Je zou toch meer verwachten van de dealer dat zouden toch de experts moeten zijn?
Je krijgt hier 0 aan service
Ik heb nu een afspraak bij het bedrijf waar de auto vandaan komt (geen BMW dealer maar wel kennis van zaken) helaas een eind uit de buurt vandaar dat ik eerst een afspraak bij de dealer in Gouda had.
Ben al jaren fan van BMW en deed al het onderhoud zelf maar dacht dit keer deze dealeronderhouden te houden maar dat heeft blijkbaar geen meerwaarde meer.
Mij zie je hier niet meer en ga in de toekomst op zoek naar een BMW specialist in de buurt die geen dealer is maar wel weet waar hij mee bezig is.
Vriendelijke groeten,
Ronald Wentink
De volgende dag:
Uitgebreid contact gehad met aftersales, gelukkig een goed en positief gesprek gehad, factuur wordt aangepast naar de eerder telefonisch besproken 1 uur arbeid, afspraak is afspraak
en ook werd aangeboden om alsnog te controleren of er misschien een stekkertje was vergeten, zo kan het dus ook.
Jammer dat het niet gelijk zo kan, had een hoop irritatie kunnen voorkomen.
Ik maak van 1 ster nu 3 sterren

Kees Boersma
Évaluation: 5/5
Niet zolang geleden mijn X 3 een grote beurt gegeven maar was verrast dat alles maar dan ook alles gedaan was en dat ik een prima huurauto had voor die dag ,auto was keurig gewassen en uitgezogen,en op tijd klaar . Vriendelijk en behulpzaam personeel en daar rij ik graag wat verder voor om daar mijn auto te laten onderhouden .

Fadi Al Khamisi
Évaluation: 1/5
Doe ik een grote beurt aan de auto, is mij letterlijk 1 dag later opgemerkt dat mijn deur opeens niet opslot gaat hoogst waarschijnlijk is de mechanisme stuk. Ik Bel hun op, zeggen ze dat ze niet aansprakelijk ervoor zijn. Kon ik de auto beter een grote beurt geven bij een Turkse garage zou die en minder hand werk ervoor vragen en dan zou er niks kapot gaan. Slechte ervaring helaas bij deze garage

Nathan van Sluijs
Évaluation: 5/5
Recent een BMW Premium Selection occasion gekocht bij Van Poelgeest BMW & MINI Gouda. Uitstekend geholpen door zowel collega’s van de verkoop als de werkplaats! Een zeer klantgericht bedrijf en een enorme aanrader voor service en aankoop!

Frank Vermanen
Évaluation: 5/5
Ik had jaren geleden een niet zo'n best review neergezet, die heb ik nu weggehaald omdat ik nu wel prima ben geholpen, zo ben ik dan ook wel weer 😉 dus 5 sterren.

Henny Opscholtens
Évaluation: 4/5
Keurig te woord gestaan met koffie en heerlijk bruis water. Gekeken naar Mini en wachten op offerte.

Amresh B
Évaluation: 4/5
**Zeer Positieve Ervaring met Mijn Nieuwe BMW X1 Lease**
Onlangs heb ik mijn nieuwe lease auto, een BMW X1, in ontvangst mogen nemen en ik ben ontzettend tevreden met mijn keuze. Hoewel de levering wat langer duurde dan verwacht, voornamelijk vanwege de specifieke kleur die ik had gekozen, was het wachten het zeker waard.
Tijdens het wachten op de levering had ik graag wat meer statusupdates willen ontvangen. Nadat ik dit had aangegeven, werd dit probleem echter snel en goed opgelost. De communicatie werd aanzienlijk verbeterd en ik werd proactief op de hoogte gehouden van de voortgang.
Na de levering van mijn BMW X1 heb ik enkele vragen en kleine problemen ervaren, die allemaal keurig en snel zijn opgepakt.
Een tip voor verdere verbetering zou zijn om klanten proactiever te voorzien van statusupdates tijdens het wachten op hun nieuwe auto. Dit zou de algehele klanttevredenheid nog verder verhogen.
Al met al ben ik ontzettend blij met mijn nieuwe BMW X1 en de service die ik heb ontvangen. Ik zou deze ervaring zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar een nieuwe (lease) auto.

Computermaatje .nl
Évaluation: 5/5
Zeer lekker koffie met koekkie.. 🙂 . En uiteraard de nieuwste X3 - 2022 gekocht ♥️♥️♥️, al jaren vaste klant. Door goede en rustige communicatie is er veel te bereiken bij dit bedrijf. Ik begrijp sommige negatieve reacties niet......
Meer interessante foto's



Als je meer artikelen zoals Van Poelgeest BMW & MINI Gouda - Gouda wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.
Geef een reactie
Verwante Artikelen