Wassink Opel, gelegen in Velp, is een vooraanstaande autodealer die zich heeft gespecialiseerd in het aanbieden van kwaliteit en betrouwbaarheid. Met een uitgebreide selectie van Opel-voertuigen en uitstekende klantenservice, streeft Wassink Opel ernaar om de beste koopervaring te bieden aan autoliefhebbers in de regio. Of het nu gaat om de nieuwste modellen of betrouwbare tweedehandswagens, Wassink Opel voorziet zijn klanten van alles wat ze nodig hebben voor hun mobiliteit.

- Adres: Gildestraat 17, 6883 DB Velp, Nederland
- Telefoon: +31 88 927 7676
- Specialiteit: Autodealer
- Website: Website
- Evaluatie: 4.0 / 5
- Aantal Evaluaties: 192
Openingstijden
- Dinsdag: 08:00–18:00
- Donderdag: 08:00–18:00
- Maandag: 08:00–18:00
- Vrijdag: 08:00–18:00
- Woensdag: 08:00–18:00
- Zaterdag: 09:00–17:00
- Zondag: Gesloten
Kenmerken Van Wassink Opel
Wassink Opel, gevestigd in Velp, is dé specialist op het gebied van autodealers. Met een uitgebreide selectie van hoogwaardige voertuigen en deskundig advies, biedt Wassink Opel zijn klanten een unieke winkelervaring. Het team van professionals staat klaar om te helpen bij het maken van de beste keuze, of het nu gaat om een nieuwe auto of een tweedehands voertuig. Klanten kunnen rekenen op een persoonlijke benadering en uitstekende service bij Wassink Opel.
Avis sur Wassink Opel
Wassink Opel heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op basis van 192 beoordelingen, maar de meningen van klanten zijn sterk verdeeld. Veel klanten hebben zowel positieve als negatieve ervaringen gedeeld, wat een breed scala aan feedback oplevert over hun dienstverlening.
Een aantal negatieve recensies benadrukken grote teleurstelling in de klantenservice. Klanten melden lange wachttijden en een gebrek aan empathie van medewerkers. Een reviewer beschrijft hoe ze geen hulp kregen na het verliezen van zomerbanden, terwijl een andere aangeeft dat hun afspraak vergeten werd, waardoor ze weken moesten wachten voor hulp.
Er zijn ook klachten over het onverwacht hoge kosten van reparaties en services, waar klanten zich niet goed over geĂŻnformeerd voelden. Een klant die ging voor een keuringsafspraak, ontdekte dat de communicatie over de kosten verwarrend was en dat de uiteindelijke prijs veel hoger uitviel dan aanvankelijk vermeld.
Aan de andere kant zijn er ook positieve ervaringen. Klanten waarderen de snelle reactie van verkopers, vooral van specifieke medewerkers zoals Tim, en beschrijven hun aankoopervaring als zeer aangenaam. De klanten die tevreden zijn, prijzen vooral de vriendelijkheid en het gemak tijdens het koopproces.
- Ontevreden klanten melden lange wachttijden en onduidelijke communicatie.
- Klanttevredenheid varieert sterk, met enkele zeer positieve ervaringen.
- Negatieve feedback omvat klachten over verlies van eigendommen en hoge kosten na afspraken.
- Positieve ervaringen benadrukken uitstekende reacties van verkopers en een plezierige aankoop.
Klantenbeoordelingen

neef bart
Évaluation: 1/5
bij de overgang van broekhuis naar wassink zijn mijn zomerbanden verdwenen; wassink toont geen enkele belangstelling, zij vinden het mijn probleem; ik word zonder de minste hulp afgeserveerd, als ik dan boos word, kan er opeens een mail gestuurd worden naar broekhuis, maar of er reactie komt, moet ik maar afwachten, daar heb ik dus niets aan; dit was niet de eerste keer dat ik hierover contact opnam; eerder werden beloftes gedaan het uit te zoeken en mij binnen een week op de hoogte te brengen, maar ik hoorde niets meer, waarna ik dus weer belde en de medewerkster van niets bleek te weten en blijkbaar ook geen melding in haar systeem vond dat ik al eerder contact had opgenomen en vervolgens zei dat ik maar bij een andere broekhuisvestiging navraag moest doen (broekhuis arnhem was immers geen opelgarage meer), en verder werd er geen enkele empathie getoond, laat staan hulp geboden, maar toen ik bij broekhuis was, had ik zomerbanden en nu ik bij wassink ben heb ik volgens hun geen zomerbanden

Michael Peters
Évaluation: 1/5
Altijd super te vreden over Broekhuis geweest. Sinds het Wassink is niks anders dan irritaties. Lange wachttijden tot ze kunnen kijken naar je auto en als de auto klaar is bellen ze niet netjes op.

Ron T
Évaluation: 2/5
Afgelopen vrijdag ging ik met een storing bij het updaten van het touchscreen (scherm bleef aan) naar Wassink in Arnhem. De baliemedewerker toonde totaal geen empathie. Ik hoorde alleen maar dat ze druk waren. Gelukkig kwam er uiteindelijk toch iemand kijken (daarom 2 sterren). De pool van de accu loskoppelen was helaas niet de oplossing. De monteur ging naar de "hoofdmonteur" die erg druk was met accu's laden. Dat het brandende scherm mijn accu leeg zou trekken, daar haalde hij zijn schouders voor op. Die storing moest namelijk uitgelezen worden, ze hadden een sleutel nodig voor update bla bla bla (staat gewoon online). Ik kon wel mijn auto achterlaten en tegen betaling een "leenauto" meekrijgen. Uiteraard was dit voor mij geen optie, want er was verder niets aan de hand met de auto. Nadat ik een nog slechtere ervaring had met Wassink in Elst ben ik maar naar huis gereden. Laptop aan en na een half uur was de storing verholpen. Bij WASSINK zien ze mij nooit meer.

Marijn Visser
Évaluation: 5/5
Super goede ervaring, ik ben enorm tevreden over de service! De verkoopmedewerker (Tim) reageerd(e) binnen (letterlijk) 2 minuten op de mail.. Ook tijdens het bezoek goed ontvangen door Tim en de service die er bij komt is datgeen dat de ervaring van een auto kopen enorm leuk maakt! Ik kan alleen maar complimenten geven over het verloop van de de koop van mijn insignia! Vanaf het moment van afspraak inplannen voor de proefrit tot het afleveren van de auto! Top dus!

Ruben Jansen
Évaluation: 1/5
1 ster is al te veel! 2 weken geleden gebeld voor een afspraak, eindelijk kan mijn kapotte bus van 2 weken naar de garage was een onverlaten medewerker de afspraak vergeten in de agenda te zetten. Met als gevolg we hebben pas over 2 weken tijd. Schandalig hoe ze er mee omgaan! Totaal geen sympathie!

Flip Claessen
Évaluation: 1/5
Enkele weken geleden al telefonisch een afspraak gemaakt voor APK beurt, daarbij ook aangegeven dat vervangend vervoer gewenst is. Vervolgens blijkt er geen vervangend vervoer te zijn….alle auto’s zijn uitgeleend. Uiteindelijk werd een vervangende auto terug gebracht, deze halflege elektrische auto kon mijn hoogzwangere vriendin meenemen (alternatief was fietsen..). Vervolgens heeft ze de hele dag in angst gezeten of er wel genoeg bereik was om op werk, thuis of weer bij de garage te komen. Ongenoegen telefonisch duidelijk gemaakt. Tenslotte ook nog 45€ vragen voor een paar uurtjes deze leenauto. Geen fijne gang van zaken.

Arnoud Bijkerk
Évaluation: 5/5
Vanaf het eerste contact per mail en telefoon is alles erg prettig verlopen met verkoopleider Tim. We zijn vriendelijk en netjes ontvangen voor het maken van een proefrit en nadat we tot een deal zijn gekomen stond de auto binnen een week keurig klaar voor aflevering! Een aanrader..!

Priscilla Masbaitoeboen
Évaluation: 1/5
Vorige week langs geweest voor een keuring op afspraak. Die week ervoor in de garage geweest de afspraak gemaakt voor APK en een kleine beurt. APK was € 19,95 vertelde de jongeman daar. Wij kozen ervoor om op de keuring te wachten. Na een half uur werd de auto naar buiten gereden, ik ging naar binnen toe. Vervolgens heeft het nog 20 minuten geduurd voordat ik geholpen werd, de medewerkers waren met elkaar aan het overleggen, toen ze doorhadden dat ik keek doken ze een kantoor in. Vervolgens komen ze vertellen dat de keuring en een kleine beurt € 640,- ging kosten en ze hadden er nu geen tijd voor. Ik schrok hiervan en wilde het thuis overleggen. Het keuringsbedrag werd toen ineens € 69,-, toen ik begon over de € 19,95 betaalde ik ineens € 55,-. Het kon wel gedaan worden voor € 19,95 maar dan werd hij afgekeurd. Vervolgens zijn wij naar een garage in de buurt geweest die de auto heeft goedgekeurd voor alleen de keuringskosten. Verklaar dat maar eens Broekhuis!!!
Dan nog vorige week een contactformulier ingevuld op de website en tot op heden nog niks gehoord. Jammer dat het zo heeft moeten gaan, wij waren van plan om vaste klant te worden. Voor de service een dikke 0!!
Meer interessante foto's



Als je meer artikelen zoals Wassink Opel - Velp wilt lezen, raden we je aan om onze categorie Garages te bekijken.
Geef een reactie
Verwante Artikelen